18-09-03

kinderen krijgen spaghetti met marihuana

Twee Australische kinderen, van 2 en 4 jaar, zijn in het ziekenhuis opgenomen nadat zij een overdosis marihuana tot zich hadden genomen, meldde de politie vrijdag. Het verdovende middel zat in de spaghettisaus die zij bij hun oppassers te eten kregen.De oppassers, vrienden van de ouders van de kinderen, zeiden tegen de politie te zijn vergeten dat zij wiet in de saus hadden gestopt. Toen de ouders hun kinderen kwamen ophalen was een van de twee versuft en de ander bijna in een coma. De 22-jarige man en 33-jarige vrouw die op de kinderen pasten, zijn opgepakt en op borgtocht vrijgekomen.

13:28 Gepost door the father | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.