15-12-03

schitterende tv avond voor kanaal 2

Gisteren werd op KANAALTWEE het Big Brother-seizoen afgerond met de grote Finale. Gemiddeld keken 720.000 Vlamingen naar de ontknoping en zagen ze hoe de Leuvense Kristof ofte ‘Dike’ het ongelooflijk nipt haalde van de Limburgse favoriet John. Een score die goed is voor een marktaandeel van 30.6 procent op 4+ en van maar liefst 43 procent op de doelgroep 15-34.Het derde deel van de Finale zorgde voor een piekmoment van 760.000 kijkers en een marktaandeel van maar liefst 38,9 procent op 4+ en 57,8 procent bij de 15-34 jarigen. Met andere woorden : maar liefst 6 op 10 kijkers in de leeftijdscategorie 15-34 kozen gisteren voor Big Brother! Een puike prestatie voor het inmiddels vierde seizoen van deze reality-reeks. Maar ook de première van ‘De Poolreizigers’ met Mathias en Dieter Coppens miste zijn start niet. Gemiddeld 293.000 kijkers volgden hun avonturen, goed voor een marktaandeel van 10,1 procent op 4+ en 20,1 procent op 15-34. De eerste aflevering van deze roadmovie piekte in deel 3 met 346.000 kijkers en een marktaandeel van 11,9 procent of 22,1 procent op 15-34. Een prima tv-avond dus voor KANAALTWEE, dat gisteren op de jongerendoelgroep gemiddeld maar liefst 20,1 procent marktaandeel haalde en zich meteen de tweede beste bekeken zender van de drukke zondagavond mag noemen.

17:20 Gepost door the father | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.